lørdag den 12. februar 2005

Projekt 100ting

Jeg faldt over en blog som jeg synes jeg lige vil omtale da det er en meget sjov idé. Bloggen hedder Projekt 100ting og ophavsmanden hedder...eller kalder sig Hans Henrik.

Det var i januar 2003 at 100ting blev lanceret og målet var at 100 bloggere på 100 dage skulle poste hver en liste med 100 ting om dem selv. Der er sådan set ingen grænser for hvilke oplysninger man kan putte på en sådan liste og når man kigger på de lister folk har lavet kan man alligevel danne sig et indtryk af folk selvom man aldrig har mødt dem eller egentligt ved hvem de er.

Det synes jeg er et meget sjovt fænomen...også selvom jeg er 2 år bagud :)
Jeg har da tænkt mig at deltage i projektet da jeg synes det er en meget sjov idé og en meget sjov måde at fortælle om sig selv på. Det kan godt være lidt hårdt at skrive 100 ting om sig selv...men det kan lade sig gøre alligevel, selvom man måske indimellem er nød til at holde en lille pause, men det er meget sjovt som ens tanker kan vandre omkring en selv når man går igang med et sådan projekt.

Jeg vil poste mine 100ting i en post meget snart og lave det til et permanent link og jeg vil forsøge at blive en del af Hans Henrik's projekt. Jeg ved bare ikke endnu om de stadig optager folk på siden, men jeg ved at der i hvert fald er langt over 100 lister.
Du kan læse mere om idéen, om hvordan man deltager og du kan læse folks 100ting på bloggen PROJEKT 100TING



Ingen kommentarer: