torsdag den 6. januar 2005

Paris Hilton design

Min datter fortalte mig at Paris Hilton designede smykker og jeg synes jeg ville se hvad det er hun laver.

Så jeg gik igang med at søge... efter at have fundet hundredevis af links til sites der gerne vil lokke folk til at betale for den latterlige sexvideo som skulle være sluppet ud, lykkedes det mig endelig at finde et reelt link. På denne side kan man skabe sig et overblik over hvad det egentligt er hun har lavet.
Umiddelbart ser det ud til at være noget billigt crap og det skulle da heller ikke undre mig at det er det. Jeg kan desværre ikke sige noget om kvaliteten, jeg kan kun sige yat designet ikke er specielt banebrydende men til tydelighed henvemnder sig til teenagere. Det er meget præget af plastiske farver og simili. Men det er vel oz meget sådan det skal være for at være smart i disse tider.
Døm selv, se Paris Hilton designer smykker HER

Ingen kommentarer: