lørdag den 4. december 2004

Velkommen til en ny æra i Yez-dk Blog

Det er nu muligt at kommentere mine indlæg i bloggen. Efter at jeg skrev indlægget "Hurra! Bloggen er opfundet" (se længere nede på denne side) Synes jeg at det var en meget god idé at se om jeg egentligt ville få noget respons overhovedet.
Som du måske har bemærket har jeg også ændret layout og nogen andre indstillinger i denne blog.
Jeg håber at det hjælper til at gøre bloggen mere behagelig at læse i og at den på den måde også bliver lidt mere overskuelig.
Hvad muligheden for at kommenterer angår, så vil jeg gøre det som et forsøg... et forsøg på at åbne for lidt debat om de emner jeg finder frem.

Medelemskab ag Yez-dk Blog

Det er også muligt at blive medlem og fast abonnent på yez-dk blog. Hvis du indenfor en vis periode er aktiv i at kommentere mine indlæg vil du blive tilbudt medlemskab af bloggen. Det betyder ikke andet end at du på den måde kan være med til at skrive interessante indlæg. Der vil ingen krav være til dig som medlem... bare et ekstra lille tilbud fordi du har vist interesse i yez-dk blog.

1 kommentar:

yezdk sagde ...

...ja, jeg har jo ozlige sat tæller på...skulle jeg lige gøre opmærksom på :)
Så nu er alt jeg tidligere skrev om at der ikke burde være interaktivitet på en blog pludselig ophævet. Sådan kan det jo hurtigt gå og jeg tror faktisk at det var pga det indlg at jeg kom i tanke om at det egentligt kunne være meget interessant at vide om der overhovedet er nogen der læser min blog. Måske er det kun dem som bruger den lille "Next Blog" knap oppe i højre hjørne som kommer forbi og måske oftest IKKE er danskere. Who knows...who cares!