fredag den 3. december 2004

Flavor?

Tilnage i slutningen af 80'erne var Public enemy for seje og det er de vel stadig... Med Chuck D i forgrunden og selvfølgelig den karismatiske Flavor Flav med det store ur om halsen ved sin side. Public Enemy var rimeligt rå når de kom på scenen med en flok soldater bevæbnet med Uzi atrapper, der var en snert af noget ekstremt sort black power agtigt over det.
Og så kommer jeg til den egentlige grund til at jeg skriver dette indlæg!
Jeg var godtnok ved at tabe både øjne, næse og mund da jeg så en artikel i en af de danske tabloid aviser. Artiklen var egentlig ret ligegyldig... men et billede fangede min opmærksomhed. Et billede af Brigitte "Stallone" Nielsen hvor hun stod sammen med Flavor Flav og Anna Nicole Smith. Det i sig selv er ikke noget særligt, men teksten i artiklen havde alligevel nogen få ord som jeg lagde mærke til. Jeg citerer: "Den 41-årige tidligere model, skuespillerinde og lejlighedsvise sangerinde var inviteret til festlighederne sammen med sin seneste kæreste, rapperen Flavor Flav, der til daglig har sin gang i bandet Public Enemy"
Say what?



...jeg har ikke flere kommentarer til det på nuværende tidspunkt.... bare tænk over det!

Læs evt hele artiklen HER

Ingen kommentarer: