søndag den 12. december 2004

Jusjtjenko... igen igen

Som jeg et par gange har været inde på, har der jo været en bemærkelsesværdig ændring i Viktor Jusjtjenko's udseende. Det er ikke fordi det nu er bedre og fordi jeg kan fortælle at han ligner Barbie-Ken..... Nærmest tværtimod ...hvis man kan sige det.

Nu er det kommet frem i medierne for alvor at han er blevet grundigt undersøgt og at han med sikkerhed har været udsat for en forgiftning. Ja, det er jeg da ikke i tvivl om og har da heller ikke været det. Det er jo tydeligt at manden er blevet syg af et eller andet. Ellers ville en sådan forandring aldrig kunne finde sted i den hastighed som det er sket.
Det kan ikke være nogen almindelig velkendt medicinsk tilstand, det var nærmest en masse forskellige symptomer på een gang. Det ligner en forgiftning og det er det.... Men alligevel undrer det mig at jeg læste at han havde forladt et hospital, hvor han var indlagt med akut betændelse i bugspytkirtlen og tyndtarm, samt smerter i ryggen og lammelse i en ansigtsnerve. Kan det også være nogen af de tidlige følgevirkninger af en forgiftning? Dioxin ophobes i kroppen, så ved en konstant forgiftning vil det selvfølgeig forværres gradvist. Men at man/han ikke har gjort noget drastisk for enten at finde ud af hvad der var galt eller hvor det kunne komme fra, undrer mig. Jeg kom til at tænke på Dollars, hvor Jeff blev forgiftet via malingen på væggene i sit kontor. Kan Jusjtjenko være blevet udsat for sabotage af nogen som har set Dollars? Eller hvordan kan han blive forgiftet over en længere periode uden at fatte mistanke? Det kan da kun være nogen der færdes i hans nærhed som ville kunne gøre det. Ellers fatter jeg ikke noget.... hvordan kan man imellem linierne pege på det store ukrainkse snydeparti, når de næppe har en tæt færden med Jusjtjenko. Det ville nok være svært at indsætte en "agent".

1 kommentar:

yezdk sagde ...

...tilføjelse:
Det viser sig at det ikke er malingen påp Jusjtjenko's kontor som har været forgiftet (ligesom i Dollars) men derimod ser det ud til at det er hans jakkesæt som har været forgiftet. Rimeligt vildt! Forøvrigt har jeg så også idag fundet ud af at Jusjtjenko ikke hedder Jusjtjenko, men Yushchenko og det bare er de danske medier der kalder ham navnet med J. Latterligt. Fremover (hvis jeg gider skrive mere om ham) vil jeg selvfølgelig benævne ham med hans rigtige navn.