søndag den 4. januar 2004

Opdatering af den danske version af yez.dk

Jeg har idag opdateret 2 punkter i menuen "ydelser"
Det drejer sig om "webdesign" og "logo og animation"
Så nu er jeg over halvvejs med den del af yez.dk.
Jeg ved ikke hvorfor det er så røvkedeligt at lave
den slags. Når det udelukkende drejer sig om links eller tekst synes jeg hurtigt det kommer til at hænge mig langt ud af halsen. Men det er alle de kedelige ting der gør en helhed og heldigvis bestemmer jeg selv hastigheden når det gælder yez.dk. Det er noget mere interessant når det drejer implementeringen af grafiske elementer og den overordnede røde tråd der bør være på et website. (selvom det nok ikke er alle der mener der er en rød tråd igennem hele yez.dk)
Yez.dk er meget adspredt hvad design angår, jeg har med vilje forsøgt at lave de enkelte menupunkter fremstå som seperate designs som var det ligeledes seperate websites.