fredag den 9. januar 2004

GODE NYHEDER

Idag er den ambulente behandlig på sygehuset blevet afsluttet og det samme gælder penicillinbehandllingen.
Så nu skal jeg bare vente på at det heler op. Der vil stadig være smerter i det... måske flere måneder endnu. Hvorvidt jeg vil få varig mén kan stadig ikke afgøres. Kan kun sige at øret på nuværende tidspunkt ikke ser normalt ud.
En del af brusken foroven har desværre taget skade og det er meget knudret at se på.
Men jeg må jo bare håbe det bedste. Jeg skal stadig forholde mig i ro i mindst 14 dage. Og det er der desværre en hel speciel grund til :-/ .... jeg har haft kraftige stress symptomer de sidste 14 dage og det skyldes åbenbart usikkerheden omkring mit øre, smerten og ikke mindst at jeg har skulle bære hovedbandagen. Håber mit ve og vel meget snart normaliseres for det er hamrende belastende!!
Men det skal jeg ikke kede jer mere med!