fredag den 2. januar 2004

Nyt billede på forside

Idag har jeg lavet et nyt billede til forsiden på yez.dk. Ikke fordi det andet var dårligt eller noget. Det er bare 1000 gange lettere at blive træt af at se på et billede når det er et selvportræt. Og det var det der skete for mig og det billede der var før. Billedet kan stadig se rundt omkring på nettet.... diverse foto sites hvor jeg er tilmeldt.
Det er en fordel når ens model er sig selv. For jeg arbejder bedst impulsivt. Hvilken model ville ellers være klar i løbet af 30 sekunder... næppe nogen andre end mig selv.
En anden god ting ved at være sin egen model er at det er forholdsvis nemt at instruere sig selv, det er lidt sværere når der er en trediepart indblandet. Sjovt nok er det lidt på samme måde det er blevet til med min musik. Jeg arbejder sammen med mig selv og det har jeg det rigtigt godt med. Jeg kan altid stole på mig selv, så der er sjældent nogen skuffelser. Det er en stor fordel.
Så der er intet der tyder på at den overvejende del af mine fremtidige portrætter bliver meget andet end selvportrætter selvom jeg stadig håber på en dag at se en kø af modeller uden for min dør.