lørdag den 13. november 2004

Fremtidens computer

Nu tror jeg den er her for alvor! Alt-i-een-computeren! Jeg har længe forudsagt at fremtidens computer ville ligne et stereoanlæg og have både tv, dvd, harddisk optager, almindelige computerfunktioner, mp3 afspiller, radio osv...
Jeg mindes ikke før at have set lige nøjagtigt så gennemført et koncept som det Amitech nu præsenterer.



Når jeg nu ser denne maskine på markedet kan jeg da have et håb om at man i løbet af nogle få år vil se at de grimme grå computere forsvinder fra hjemmet. Jeg ser for mig at en computer framover ikke gemmes af vejen i et lille computerrum, men istedet kommer ind ved siden af TV'et. En fladskærm og et tastatur er det eneste man vil lægge mærke til i stuen.
Ved at erhverve sig en sådan multimaskine er man fri for at have diverse enheder stående...som f.eks har man typisk et stereoanlæg, en dvd afspiller/optager, spillekonsol, computer, surround sound receiver og computer. Man behøver ikke at have halvdelen af stuen fyldt med apperater for at have de samme muligheder som man har idag.

Se hele artiklen her:
http://www.amitech.dk/webprodukt/eHome/mediacenter/index.asp

Ingen kommentarer: