tirsdag den 22. april 2014

Dødstrusler er ok....åbenbart

Jeg så idag et opslag på Facebook af MetroXpress som fortæller at en rytter som i medierne gennem en tid ha r været anklaget for dyremishandlig af en hest. Det er selvfølgelig ikke i orden ikke at behandle dyr ordentligt og da jeg ikke har sat mig ind i sagen, vil jeg ikke yderligere kommentere på det.
Det der slår mig er at der gennemgående er forståelse for at han efterfølgende er dødstrusler mod ham. Jeg kan komme i tanke om andre emner hvor forargelsen ville være enorm. Men i denne sag synes folk åbenbart det er ok.
Jeg spørger mig selv hvor vi er på vej hen. Hvis dødstrusler er acceptabelt og folk bare synes det er i orden, så synes jeg efterhånden vi er nået et sted hen som er skadeligt for det danske samfund.
Kilde

Ingen kommentarer: